stressad

Okej jag hinner verkligen inte det här med bloggningen, har ingen särskild lust och känner att jag verkligen inte har tid. Nu är det slutspurt i skolan, konfirmationen och dansen så har grejer typ konstant, känner mig jättestressad hela tiden så det ska bli rätt så skönt när allt det här är slut ändå, även om jag kommer att sakna det. 
I helgen är det konfirmationsläger och sen späckas schemat upp med träningar, repetitioner och genrep inför Göransson Arena då vi ska dansa bakom David Lindgren på fredag! ska bli så himla himla kul!
Sedan är det tävling och massor av träningar till SM och till dansuppvisning och Magic Of Dance. Så vi får helt enkelt höras när jag inte är så upptagen!
Massor av pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0