Love is about growing together as a couple, learning about each other, and not giving up.

Hejsan på er, bloggningen ligger lite åt sidan, men det är så det blir ni vet. Skolan tar upp en hel del tid och resten av tiden är jag med mina fina vänner eller så tränar jag. På fredag är det även dags för mig och några tjejor att vara med och dansa i en musikvideo! 
Jag sov hos Lisa inatt och mestadels av dagen har jag spenderat på skolan, kom inte hem förrän ca 4. Sen dess har jag pratat med Alexander och pluggat. Alla som har mig på facebook kanske har märkt att saker mellan oss har hänt, men vill ni veta något, så kan alltid bara fråga. 
Snart är det sovdags, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0