Hösten

Man känner nu verkligen att hösten är påväg. Det känns inte bara i kylan utomhus. Man kan känna det i kroppen. Hur den kryper in i kroppen och redan förstör, nej, jag tycker inte om hösten. Varje höst händer något dåligt och jag vågar inte ens tänka på vad som kan hända den här. Därför har jag inte bloggat, jag har inte haft något bra att berätta för er. Just nu har jag gråtit så att mitt huvud värker och ni vet vad som hjälper bäst när man är ledsen? Städa. Sedan ska jag krama om mamma och åka med henne till IKEA. Jag behöver nytt, nytt nytt nytt i mitt liv. Det känns som om jag sover i mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A S

usch, jag tycker om hösten i alla fall.
tyckte väl att jag såg dig på ikea haha.

2012-09-10 @ 16:56:41
URL: http://bellas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0