trött

Förlåt för att jag inte bloggat som jag borde, om någon nu saknar det. Jag har inte bloggat pga olika anledningar. Jag mår inte bra. Menar då ingen förkylning. Jag mår inte bra. och jag vill inte skriva ut det på bloggen, men jag gör det i alla fall. Jag har börjat tänka på att sluta dansa och jag kan knappt förstå det själv. skolan och allt man ska få in i huvudet börjar svalna och jag är så rädd så rädd för att hela mitt liv ska gå dåligt om jag ska vara ärlig. Jag har inte längre kraft att ta tag i saker och jag har inte längre ork att ständigt bli besviken på mig själv. kanske är det även därför jag börjat tveka på dansen, den ger mig stor besvikelse och press som jag inte har lust att ta just nu, samtidigt som den ger mig många bra känslor också, men jag vet inte om det är tillräckligt. Nu ska jag ur från mitt rum för luften är alldeles för full av engelskaprovet vi har imorgon. Jag ska svara på din kommentar Rahel, snart, så att du vet att du inte väntar förgäves.
Jag hoppas att ni mår bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

såklart man saknar när du inte bloggar jossan..!! hoppas de där med dansen ordnar sig. följ ditt hjärta <3 ja tycker att du ska fortsätta, för du är så himla duktig juu!:D

2012-10-17 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0