Lördagslista

Hittade en lista på Hannas blogg.
 
Något som gjorde dig glad igår?
Lagade tacos med Lisa och vi skrattade för att vi var så bra.
 
Humör just nu?
Trött och arg på mig själv för att jag inte vill dansa längre.
 
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
 
Sov, så himla skönt. Drömde en jättefin dröm.
 
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Lade in bilder från kameran.
 
Vad du ser om du tittar till höger?
min skrivare till datorn.
 
Vad gör dig glad just nu?
 
Att det bara är 12 dagar kvar till höstlov.
 
Hur vädret är hos dig just nu?
 
Det är grått och regnigt, höstigt.
 
Vad var det senaste du åt?
 
En av Lisas riesen.
 
Bästa glassmaken?
 
Ben&Jerry's cookie dough. oslagbar. ja.
 
Sover du tungt?
 
Vanligtvis.
 
Drömmer du mardrömmar?
 
Jag brukade göra det, men det har gått över nu.
 
Hur många kuddar sover du med?
 
2
 
Snarkar du?
 
Jag tror inte det.
 
Favoritkläder?
 
Tighta jeans och en jättemysig tröja, och converse.
 
Favoritgodis?
 
Sega, som tar lång tid att äta.
 
Höger-eller vänsterhänt?
 
Höger
 
Stjärntecken?
 
Jag är stenbock.
 
Vad längtar du efter mest just nu?
 
Nyårsafton. och att få komma hem och frysa och krypa ner i sängen och kramas med Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0