Från augusti till augusti (del 7)

Den första dagen i Augusti spenderade jag med Lisa. Vi gick och köpte Nutella, och älskade sommarlovet.
 
I augusti badade vi pool hemma hos Sofia, och sedan låg vi och torkade i solen.
 
Jag, Lisa, Sofia och Maja åkte till Stockholm en dag. Gick lite i affärer och sedan Grönalund.
 
Jag och några tjejer dansade på ett evenemang och vi fick mycket beröm, jag var glad.
 
Jag grät en hel kväll för att Olly Murs var på grönalund och jag missade honom.
 
Jag och Lisa gick på bio och såg Dark Knight Rises och den var jättebra.
 
Den 14:de åkte jag ner till Malmö och hälsade på Alexander.
 
Den 20:de augusti började skolan igen, jag tyckte att det var rätt okej då, det var kul att träffa alla.
 
Våran klass åkte till Forsbacka och fick prova på att åka ring och vattenskidor, det var helskoj.
 
Augusti slutade med att jag var hur sjuk som helst.
 

Nu när jag ser tillbaka såhär, så var kanske 2012 det bästa året. Mitt liv är i alla fall fint.
Hoppas ni tyckte att den här lilla grejen var skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0