Från augusti till augusti (del 6)

Sommaren började blomma och jag välkomnade juni med ett leende.
 
Jag var lycklig.
 
Vi fick äntligen sommarlov
 
Jag njöt av ledigheten samtidigt som jag fortsatte att träna, dansa pausa dansa pausa.
 
På midsommarafton tältade jag, Sofia och Lisa. Vi såg på filmer, hade allmänt mysigt och roligt.
 
Den 25:e juni åkte jag och Lisa och mamma och pappa till Arlanda, sedan bar det av till Spanien!
 
Det var absolut de två bästa veckorna på hela året.
 
Den 9:de juli kom vi hem till Sverige igen. Välkomnades med regn...
 
Levde till "to create more positive results in life, replace "if only" with "next time"." och lyssnade på Young Homie av Chris Rene.
 
Jag var brun, och trots att det regnade här i Sverige så gott som varje dag var jag glad.
 
Den 15:de kunde jag inte sluta le, jag och mamma åkte till Arlanda och hämtade Alexander. 
 
Det var en så förjäkla vacker vecka. och jag älskar dig, med hela mitt hjärta.
 
Jag och Lisa kollade på Paranormal Activity och var rädda, vi pratade mycket, och jag älskar dig.
 
Det var sommar och vi åkte på Sommarkväll i Gävle.
 
Juli ledde mot sitt slut, men jag var så lycklig. Då gjordes denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0