Från augusti till augusti (del 5)

På kvällen/natten till 1:a april var jag på danstävling, och det gick jättebra. Det var andra tävlingen i singeldisco för mig och jag kom 12:a av ca 40-50 st. Och det var första tävlingen för mig och Amanda i par och vi kom 4:a av ca 16, så vi fick våran första prick på våran första tävling. Den natten sov jag gott.
 
Jag hatade mitt slitna, blonda hår samtidigt som min kamera gick sönder. Jag ville göra något och blev mörkhårig.
 
Fredagen den 13:de april kom min efterlängtade Samsung Galaxy S2.
 
Jag blev arg för att det aldrig slutade snöa.
 
Jag var med på Ackes Skolmästerskap och kom på 1:a plats i singeldisco.
 
Jag och Sofia kramades vidare i skolan.
 
Jag var kär och jag längtade och längtade efter Alexander 80 mil bort.
 
Och jag målade ett hjärta på min sko som är kvar än.
 
Vädret var vacker och våren kom snabbt och den fick det att värmas i hjärtat.
 
Jag och Lisa brukade gosa med hennes katt.
 
Jag låg vaken hela nätter och pratade med Alexander, ända till soluppgången.
 
Jag köpte nya dansskor, dansade på Göransson Arena - Sandviken 150 års jubileum inför över 4000 människor, det var häftigt. Jag blev bjuden till en extraträning med den fantastiska disco-tävlingsgruppen då det var en workshop med Alexander Larsson. Jag var usel i jämförelse med alla där men det var underbart kul och lärorikt.
 
Vi hade en dansuppvisning, den var lika underbar den. Sedan var det även dags för Magic Of Dance. Jag hade då tränat så gott som varje dag i ca 3 veckor, var helt slut.
 
Vi tog första doppet den 25:e maj på hedåsen.
 
Loreen vann eurovision och jag och mina vänner satt bänkade i Lisas soffa för att se.
 
Min kamera kom äntligen tillbaka hem till moi
 
Jag förälskade mig i Olly Murs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0