Från augusti till augusti (del 4)

 
 
Februari började med att jag och mina vänner var och dansade till Mange Makers som kom till oss här i sandviken.
 
Jag spenderade många kvällar inne med tända ljus, läste böcker och skrev i min dagbok.
 
På alla hjärtans-dag fick jag många söta kort av mina vänner.
 
Jag skrev på min sko.
 
Och det spelades en massa Draw Something.
 
Den första mars fyllde Justin Bieber 18 år. Jag var med Emma och vi gick på bio.
 
Den 6:e mars tog det "slut" mellan mig och Alex. Vi bråkade bara och allt var allmänt dåligt. Vi pratade inte på några dagar och jag kände att kanske skulle vi inte prata igen. 
 
Jag lyssnade på Fool av Ulrik Munther och shoppade med min familj för att må bättre.
 
Jag gick långa promenader och lyssnade om och om igen på låten här över.
 
Sedan den 17:de mars, trots att vi bråkat och trots att allt var konstigt, så åkte jag till Stockholm där han var över helgen. Alexander alltså, Alexander min pojkvän. Det var då vi träffades första gången och aldrig aldrig någonsin kommer jag att ångra den dagen.
 
I slutet av månaden lyssnade jag på Usher och A1 och jag sålde kakburkar till skolan med Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0