Från augusti till augusti (del 2)

Jag lyssnade på You can't hurry love av Phil Collins hela tiden, för att den gjorde mig glad.
 
Jag och Lisa var ute i höstkylan, cyklade runt i sandviken, satt vid fontänen och drack powerking.
 
Jag fick massa finnar och självförtroendet bara rasade.
 
Jag läste en massa ungdomsböcker om krossade hjärtan. På hans födelsedag var jag så orolig och mådde dåligt både inuti och utanpå. Min lärare bad mig gå hem så jag låg i sängen resten av dagen och önskade att jag skulle våga ringa honom och berätta för honom hur mycket jag älskade honom istället för att skriva en fjantig text.
 
Min lugg hade blivit ganska lång.
 
Jag klippte av luggen.
 
Jag tänkte fortfarande på samma kille som jag gjort hela hösten, trots att jag försökt vara med andra. Jag visste inte hur jag skulle vara någon han saknade.
 
Jag var med på Ackes Skolmästerskap och kom hem med 3 andraplatser. Ville så gärna börja tävla mer.
 
Vi firade våran kära Emma som fyllde 13 år.
 
Jag lockade håret.
 
Den första snön föll över Sandviken den 27 november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0