50 frågor

1. Vad heter du? Josefine Olsson
2. Hur gammal är du? 14 år
3. Vart bor du? Sandviken
4. Hårfärg? Blondie
5. Ögonfärg? Blå, grönblå
6. Hur lång är du? 154 cm

 

7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst? Inte så många på den listan
10. När och vem kysste du senast? Alexander, senst vi träffades
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
12. När hade du senast sex och med vem? Oskuld
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 10 månader och 2 dagar, kommer bli längre ♥ 
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar med mörkt hår som skriver kärleksbrev, som får en att le och som man kan ligga och prata med i flera timmar. 

 

17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy S2
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? shoppa, köpa en ny kamera och åka till Alexander flera gånger om.
19. Favoritland? Spanien
20. Favoritfärg? Blå eller grå
21. Film? Abduction
22. Bok? Komma över, tror jag

 

23. Killar eller tjejer? Killar i kärleksväg
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag tycker om att tänka, och mina armar
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina ben och att jag har svårt för att öppna mig och släppa in nya människor
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Elisabet Boox
27. En person du älskar - Sofia Rydhard
28. En person du hatar - Hatar inte så mycket folk, bara ogillar en del
29. Ut och festa eller myskväll? Myskvällar är alltid mysigt med rätt personer, fester också antar jag
30. Saknar du någon just nu? Oja

 

31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag har fått så underbara människor i mitt liv
32. Beroende av något? Alexander och nässpray
33. Ditt livs största misstag? Ingen aning
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Vill inte välja så. Alexander eller Lisa

 

35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? Nej, navel snart
37. Vem är mest lik dig? Min mamma
38. Har du någon förebild? Hanna Ek och Jennhy Olsson

hundra år gammal äckelfulbild.
 

39. Vad ska du göra idag? Inte så mycket kvar, myssöndag med sovmorgon imorgon
40. Vad är det värsta du vet? Larver
41. Vad är det bästa du vet? Kramar och choklad
42. Vad åt du senast? kycklingsallad
43. Vad vill du ha just nu? Alexander här 
44. Vad köpte du senast? Inget minne
45. Vem är din favorit kändis? Chris Brown, Taylor Lautner, Usher, Olly Murs omgomg kan hålla på i evigheter

46. Vilken är din favoritställning? haha oj
47. Tränar du? Dans
48. När går du och lägger dig? Olika haha
49. Vad är klockan nu? 21:20
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0