MIN VECKA 44

Det var höstlov och jag gjorde inte så mycket alls.
Jag spelade massvis med sims så nu är det uttråkat, litegrann.
 
 
Jag umgicks med Lisa och vi längtade tillbaka till Spanien, gick på Railjam och frös, köpte daimtårta och dödade en jättestor spindel.
 
Jag höll mig uppdaterad och började tycka om Weheartit ännu mer, klicka här så kan du följa mig där gullis
 
Jag struntade i att sminka mig en del dagar, jag läste massor och blev orolig över min rygg, har fortfarande inte kollat upp hur det är med den.
 
Jag blev helt helt kär i filmen Stomp The Yard, den har jag sett ett flertal gånger den här veckan ♥
 
Den näst sista dagen på lovet åkte vi med Ackesbussen klockan 6 ifrån Gävle och hade en kanondag i Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0