Fall down today and stand up tomorrow

Vad skriver man när man inte gör något särskilt? 
Jag har sovit jätteskönt efter den skönaste duschen jag tog inatt efter att jag kommit hem från Lisa. Vi låg förövrigt i hennes systers säng och såg på Det Brinner, nostalgi (sedan jag fick reda på vad det menades med det ordet hör jag det hela tiden överallt). Jag gick på promenad och köpte glass idag också, stod i kö bakom en urgullig gubbe som hade problem med att betala och hitta sin borttappade plånbok. i. 10. minuter. ... sedan bad han om ursäkt för att jag fått vänta så länge, man kunde inte sluta le, vill bara krama om honom.
Det är planerat Sagan Om Ringen-kväll med mina tjejor hemma hos Lisa ikväll, får se om pappa lagar mat nångång det här året så att jag kommer iväg.
LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET TILL MIN FÖDELSEDAG, 53 DAGAR KVAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0