Genom instagram

Det visade sig att min USB-sladd suttit i datorn hela tiden... lite pinsamt att erkänna. Så nu håller jag på att göra lite dansvideos ljusare så att man ser något, laddar upp dem på youtube och medans tänkte jag ta och visa er lite vad jag har gjort den här tiden, genom instagram. Om ni inte redan följer mig får ni gärna göra det, coolsson heter jag!
 
Vi har haft 25 grader kallt här i Sandviken och jag var inte glad över att få gå hem i det och snöstorm efter skolan. Det sög.
 
Jag har gått i skolan varje dag och varit superduktig. Dessutom bjöd våran klassföreståndare oss på massa fika en dag.
 
Det har varit en massa dansuppvisningar både här i Sandviken och i Gävle och jag har varit sådär fin på knäna som ni kan se. 
 
Det har varit 12-12-12 12:12 (kan berätta samtidigt här att vissa bilder blir mindre än andra för att. det. är. så.)
 
Jag ville inte att dansen skulle ta slut, någonsin.
 
Jag spenderade en lördag tillsammans med Lisa och på kvällen gick vi och såg Hobbit, jag som inte ens är lika galen i Sagan Om Ringen som henne, den är apabra.
 
Jag har lyssnat på Håkan Hellström och haft hörlurarna i största delen av tiden, fortfarande.
 
Jag har haft humor också.
 
Vi har haft julavslutning på skolan, vilken ni ska få dansvideos ifrån snart, och vi fick våra betyg och jag är jättenöjd och jag var jätteglad för vi fick äntligen jullov och livet var så fint.
 
Sedan har jag bara varit förnuftig och lett. och sedan har jag gjort vad som känns bra för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0