Smile and you will give your haters something to think about.

Goddagens gullhjärtan, på mig har det varit full fart hela dagen. Har hunnit sola litegranna så länge solen var utan moln, duschat har jag gjort och sedan har jag även strykt massa kläder så att mamma blir glad, dessutom får jag lite cash för det ;) Alldeles nyss tog jag en promenad till coop och nu har jag kommit hem. Ska stryka lite till, sedan laga mat så att pappa blir glad och ikväll är det träning. Om jag orkar är jag med Emma efter det!
Btw vad tycker ni om designen? 
Själv är jag jättenöjd! :)

Kommentarer
Postat av: eelliinn

aaas snygg design ju !! :D :D :D duktig du jossan <3 saknar dej <3

2012-08-02 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0