I'm in love with the thought of you

Hade en awesome dag i Stockholm igår med Sofia, Maja och Lisa. Älskar er tjejer! Köpte dessutom tubtoppen i skinn som jag har på bilden, köpte linnet jag har på bilden också, och solglasögonen... haha. Kläderna är från Monki i alla fall och solglasögonen från Glitter! 
 
Vid 1-2 tog vi durgårdsfärjan över till grönalund och sedan gick vi där hela dagen till klockan 8, då åkte vi hem. Sov skönt på det och vaknade utvilad. Nu har jag precis gjort mig klar och ska åka och möta Lisa, puss!
Jag har några bilder från grönalund som ni får se någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

fin bild ! :)

2012-08-10 @ 13:09:44
URL: http://raaawwr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0